Isteri bersalut n0da yang memalukan


Melaka : Seorang wanita dipercayai rakyat tempatan yang sudah bersuami tergamak mengambil jalan mudah menjual tubuh bagi mendapatkan sumber pendapatan hingga sanggup menipu keluarganya di Sarawak.

Wanita berusia 24 tahun itu antara dua wanita yang ditahan sepasukan anggota Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka di sebuah hotel bajet di Jalan Laksamana Cheng Ho di sini, kelmarin.


Dalam serbuan jam 7 malam itu, wanita terbabit sedang memadu asmara bersama seorang lelaki tempatan dalam sebuah bilik di tingkat empat hotel itu dan mengakui kali pertama datang ke negeri ini semata-mata mahu mendapatkan pelanggan.

Menurutnya, bagi mengelak perbuatan jijik itu diketahui keluarganya, dia memberi alasan mahu bertemu suaminya yang bekerja di ibu negara.

“Melalui seorang rakan, saya diperkenalkan kepada bapa ayam dan dia yang mengaturkan semuanya dengan syarat RM100 daripada bayaran RM180 yang saya terima diserahkan kepadanya. Credit HM 

1 Response to "Isteri bersalut n0da yang memalukan"

  1. Salam muhibah & Salam sejahtera.
    Memperkenalkan era baru perniagaan telekomunikasi sangat mudah boleh dikatakn tanpa modal semuanya online dgn hanya berfacebook shj anda mampu menjana ribuan ringgit sebulan tanpa perlu jumpa prospek dan xperlu jual barang semuanya sudah disediakn. "Nak ke tak nak je" tepuk dada tanyalah diri. Anda boleh dapatkan secara PERCUMA online www.projekpendapatanpasif.com/r/554503/aziziali hanya masukn alamat email dan follow 3 step shj atau msg /wassap 0123008329

    ReplyDelete