USTAZAH AISYAH TAJUDDIN SIPENGHINA HUDUD DAPAT UGUTAN BUNUH DAN ROGOL

USTAZAH AISYAH TAJUDDIN SIPENGHINA HUDUD DAPAT UGUTAN BUNUH DAN ROGOL | Baru-baru ini menjadi viral di media sosial dengan kehadiran sebuah video AISYAH TAJUDDIN menghina agama islam dan juga hukum hudud yang dilaksanakan di negeri kelantan.



Ekoran video yang mengutuk tentang hukum hakam hudud itu , telah dikecam oleh ramai terutama rakyat yang berasal dari kelantan tentunya,dia sebenarnya menghina islam dan hukum hudud kata daripada seorang pengguna facebook,kami rasa  gadis  bernama AISYAH TAJUDDIN tidak sedar dengan apa yang diucapkannya dalam video ,hukum hudud sememangnya sudah tertulis dalam al-quran,tapi mengapa wanita ini persendakan hukum yang sudah sedia ada, kalau tidak suka hukum islam keluar dari islam habis cerita TAK GITU?

Dalam video tersebut AISYAH TAJUDDIN seolah olah lebih faham mengenai hukum hudud dengan lagak pandai yang tidak seberapa pandainya ,aurat pun tidak tertutup lagi mau bicara soal agama, putuiiihhh setumpuk! beginilah jadinya apabila si badut berbicara bunyinya pun tidak obah macam kentut.






11042637_742322035883462_362080187_n

aa

gadis dalam video yang menghina hukum agama dan hudud itu Aisyah Tajuddin telah menerima ugutan bunuh dan rogol dari pihak tertentu. kemudian pihak BFM  telah tampil menjawab perkara ini dan memohon maaf dengan video yang dihasilkan mereka itu yang dikatakan telah disalah tafsir oleh orang ramai.

Menurut pihak BFM video tersebut dihasilkan adalah hanya sekadar satira kerana mereka menganggap hudud belum sesuai dilaksanakan di Negeri Kelantan kerana keadaan ekonomi semasa dan negeri tersebut baru sahaja ditimpa musibah banjir.

Aisyah hanya melakonkan watak tersebut dan apa yang dicakapkan oleh beliau hanya mengikut skrip yang telah diberi oleh BFM.

Selain kenyataan dari BFM, pihak mufti Negeri Kelantan, Datuk Muhamad Shukri Muhamad, juga telah mengeluarkan kenyataan bahawa tindakan Aisyah tersebut adalah keterlaluan dan dia harus bertaubat kerana boleh terpesong akidah.

Umat Islam yang mempersendakan hukum hudud sama ada secara lisan atau melalui rakaman video perlu segera bertaubat sebelum terlambat.

Katanya, mereka yang melakukan secara sedar dan bukan secara jahil boleh jejaskan akidah dan pegangan agama.

“Sebagai umat Islam, kita perlu faham hukum ini dan menunjukkan contoh yang baik kepada orang bukan Islam supaya mereka hormat dengan hukum ini.

“Sebaliknya umat Islam sendiri yang tidak faham dan menjadikan hukum ini sebagai suka-suka,”kata Datuk Muhamad Shukri Muhamad.

0 Response to "USTAZAH AISYAH TAJUDDIN SIPENGHINA HUDUD DAPAT UGUTAN BUNUH DAN ROGOL"

Post a Comment